DE DRIE GEZUSTERS VERGADERARRANGEMENT

Op zoek naar een geschikte locatie voor een symposium, speech, vergadering, training receptie of presentatie? Kijk niet verder: De Drie Gezusters heeft alles in huis om van jouw evenement een succes te maken.

Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem contact op via info@dedriegezusters.nl.

card-md-vergaderen.jpg

Type arrangementen

vergaderen (1).png

HET DRIE GEZUSTERS VERGADER ARRANGEMENT

  • Onbeperkt koffie, thee, water
  • Zaalhuur met opstelling naar keuze
  • Gebruik van beamer, scherm, & flipover
  • Vergaderkit
  • uit te breiden met lunch en/of diner in het Grand Café van De Drie Gezusters
  4-UURS 8-UURS 12-UURS
VANAF PRIJZEN PER PERSOON 32 59.50 94

ZAALHUUR MET OPSTELLING NAAR KEUZE

X X X
GEBRUIK VAN BEAMER, SCHERM, FLIPOVER EN VERGADERKIT X X X
ONBEPERKTE KOFFIE, THEE EN WATER X X X

 

Op een rijtje:

Vanaf aantal personen: 10 personen
Vergaderen2.jpg

UITBREIDEN MET LUNCH EN/OF DINER

Als lunch serveren wij een uitgebreide broodjeslunch met soep, yoghurt met fruit en cruesli en een warme snack. Voor het diner serveren wij het Drie Gezusters driegangenmenu. Wij bieden bij het voor- en hoofdgerecht een keuze uit vlees, vis of vegetarisch.

  • Lunch 19.25 P.P.
  • Diner 36.50 P.P.
stadshaps.jpg

Heb je een vraag over een van onze arrangementen?

Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt ut labore et dolore magna aliquyam erat, sed diam voluptua. At vero eos et accusam et justo duo dolores et ea rebum. Stet clita kasd gubergren, no sea takimata sanctus est Lorem ipsum dolor sit amet.

 

Neem contact op